مهدی کوچولوی مامهدی کوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج من و باباییازدواج من و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
آشنایی من و باباییآشنایی من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
بابا جونیبابا جونی، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی کوچولو

سیسمونی گل پسر ما

1394/2/10 9:58
نویسنده : hana
419 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب یعنی 94/02/09 بابایی کمد و تختت رو با کمک عمو علی و پسر عموی بابایی(عارف) و آقا میثم(شوهر خاله الهام) آوردن خونه بعدش دوتا خاله های مهربونت گرد و خاکاشو تمیز کردن. بابایی و آقا میثم و بابا جون هم تخت و کمدت رو سر هم کردن.مامان جون اینا و خاله الهام اینا و خاله منیره من هم اومدن کمک و وسایل رو چیدن توو کمدت.دستشون درد نکنه.

دست مامان جون و باباجون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن.مخصوصا که سیسمونی خریدن واسه تو و جهیزیه خریدن واسه خاله الهام تقریبا با هم همزمان شدن.

راستی فسقلی جون فعلا چون جا نداریم و خونمون یه خوابه هست اتاق شما توو پذیرایی هست تا وقتیکه انشالله خونمون ساخته شه و وسایلتو بذاریم توو اتاق خودت.

فدات مامانی.بووووووووووووووووس

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه و بهزاد
10 اردیبهشت 94 11:21
مباركش باشه ايشالللهههههههههه
hana
پاسخ
ممنون عزیز.سلامت باشی