مهدی کوچولوی مامهدی کوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج من و باباییازدواج من و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
آشنایی من و باباییآشنایی من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا جونیبابا جونی، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

نی نی کوچولو

94/02/02

1394/2/3 12:27
نویسنده : hana
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا مهدی.خوبی مامانی؟

امروز نوبت دکتر مجیبیان داشتم توو بیمارستان مجیبیان.دکتر بهم گفت چون قندم با انسولین کنترل نشده باید دوهفته زودتر برم برای بدنیا اومدن تو.یعنی بجای 3/7 باید 2/22 برم.

در ضمن گفت بخاطر قندم دو روز توو هفته باید از تو نوار قلب nst بگیریم تا وقتیکه انشالله بسلامتی بدنیا بیای.

دکتر گفت ماشالله نینی درشتی هستی.

راستی قلب منم صدای اضافه داشت که دکتر پرسید تنگی نفس نداری ؟ و من گفتم بعضی وقتا دارم.بهم نامه داد که برم پیش متخصص قلب (دکتر نوق).حالا یکشنبه ساعت19/5 باید برم .انشالله که مشکلی نباشه.

دعا کن مامانی برای جفتمون

خدایا به امید تو

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)